Ερώτηση: Η πρόσφυση των τροχών επάνω στο δρόμο μειώνεται από:
1) Την παρουσία φύλλων επάνω στο οδόστρωμα.
2) Τον αυξημένο αριθμό στροφών του κινητήρα.
3) Τη χαμηλή ταχύτητα του οχήματος.
Ερώτηση: Ποιο είναι το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των λεωφορείων, εκτός αυτοκινητοδρόμων, οδών ταχείας κυκλοφορίας και κατοικημένων περιοχών, αν αυτό δεν καθορίζεται με ειδικές πινακίδες:
1) 80 km/h.
2) 90 km/h.
3) 100 km/h.
Ερώτηση: Σε ένα πλήρως συγχρονισμένο κιβώτιο ταχυτήτων:
1) Όλες οι ταχύτητες αλλάζουν συγχρονισμένα.
2) Όλες οι ταχύτητες αλλάζουν συγχρονισμένα, εκτός από την πρώτη.
3) Όλες οι ταχύτητες αλλάζουν συγχρονισμένα, εκτός από την όπισθεν.
Ερώτηση: Το ελάχιστο πάχος πέλματος των ελαστικών των κινητήριων αξόνων των λεωφορείων είναι:
1) 1,6 mm.
2) 1,5 mm.
3) 2 mm.
Ερώτηση: Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού αρθρωτού λεωφορείου που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι:
1) 28.000 kg.
2) 29.000 kg.
3) 32.000 kg.
Ερώτηση: Οι ζώνες ασφαλείας:
1) Είναι τα μοναδικά συστήματα ασφαλείας που έχουν προβλεφθεί στα αυτοκίνητα.
2) Είναι ασήμαντης χρησιμότητας στην κυκλοφορία.
3) Πρέπει να είναι εγκεκριμένου τύπου και να διατηρούνται πάντα σε καλή κατάσταση.
Ερώτηση: Ποια από τα πιο κάτω εξαρτήματα παίρνουν κίνηση από τον εκκεντροφόρο άξονα:
1) Ο στροφαλοφόρος άξονας.
2) Ο ανεμιστήρας.
3) Οι βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής.
Ερώτηση: Ποια είναι η σημασία του σήματος αυτού:
1) Προτεραιότητα έναντι της επερχόμενης κυκλοφορίας.
2) Προτεραιότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας.
3) Προαναγγελία οδού διπλής κυκλοφορίας.
Ερώτηση: Το μέγιστο όριο του μικτού βάρους ενός διαξονικού λεωφορείου, για εθνικές μεταφορές, είναι:
1) 16.000 kg.
2) 19.000 kg.
3) 20.000 kg.
Ερώτηση: Σε αυτοτελές όχημα με αερόφρενα, ο χρόνος πληρώσεως των αεροφυλακίων δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερος από:
1) Τρία (3) λεπτά για αύξηση της πιέσεως από το 0 στο 65% της μέγιστης πιέσεως.
2) Δεν υπάρχει όριο, αρκεί να γεμίσουν τα αεροφυλάκια.
3) Δέκα (10) λεπτά για αύξηση της πιέσεως από το 0 στο 65% της μέγιστης πιέσεως.